translator

czwartek, 27 lutego 2014

Moje cudowne odkrycie i wielka motywacja:)))

Od jakiegoś czasu szukałam odpowiednich dla mnie treningów. Wiele jest tego w sieci ale myślę,że to musi być coś do do nas trafia,przekonuje,motywuje. Tego mi właśnie brakowało dopóki nie odkryłam treningów Tae Bo (Billy Blanks).Od kilku dni to Billy jest moim osobistym trenerem z czego się niezmiernie cieszę. Tae Bo to wspaniałe połączenie elementów wschodnich sztuk walki z fitnessem. W Stanach Tae Bo już zyskało ogromną popularność.
W Polsce  nie jest jeszcze tak popularna ta wspaniała metoda trenowania ciała. Trening jest tak skonstruowany by spalać jak największa ilość kalorii,poruszyć całe ciało,pozbyć się negatywnej energii i zyskać piękne ,mocne ciało. Serdecznie zachęcam do treningu!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz